Favvo byxorna R.I.P

OH NO! Började min dag mindre bra :( lite ledsen i ögat blir man ju faktiskt när Ens favorit brallor går sönder. Så himla typiskt samtidigt som jag får skylla mig lite själv! Jag, som säkert många andra tjejer, drar upp dom flesta byxorna med hjälp av hällorna! Och det ska man ju tydligen inte göra. Andra paret jag har förstört på det viset..
Lär dig av dina misstag Bea!
Mina älskade Dr. Denim... Rest in peace
image description
(byxorna på bilden är inte mina, bild lånad ifrån Google.se men mina är likadana)

Aja.. Nu är det ju fredag så jag antar att inget ska tynga ner en då. Får helt enkelt köpa ett par nya svarta byxor på lunchen sen (och bara hoppas på att dom är lika underbara....).
Nu ska jag jobba 10 timmar, sitta av 2-3 timmar på tåget (ToR) och SEN kan jag ta helg!! :D
LOVLEY
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0