Mello-Lördag

image description

Idag är det ju Lördag om ingen har missat detta. Men inte vilken lördag som helst. Nej nej! Idag mina melodifestvalsnördar så är det äntligen dags! :D idag drar melodifestivalen igång! Wiii! Haha! ;)

Ja jag är kanske lite nördig ibland ;) men det bjuder jag på!
Jag har alltid följt melodifestivalen från början till slut! Eurovision är som en bra start på sommaren och tävlingen där är ju som på liv & död... :] spännande är det iaf! Oh Yes!
image description
Så idag, dagen till ära så kommer min älskade vän Sandra Dee ner hit för att titta på den allra första deltävlingen med mig. Vi ska mysa till det riktigt ordentligt här hemma! :)

Deltävling 1; Växjö

Kvällens startskott

image description

1. Sean Banan – "Sean Den Förste Banan"

2. Abalone Dots – "På väg"

3. The Moniker – "I Want To Be Chris Isaak ..." 
4. Afro-Dite – "The Boy Can Dance" 
5. Dead by April – "Mystery" 
6. Marie Serneholt – "Salt And Pepper" 
7. Thorsten Flinck & Rev... – "Jag reser mig igen"
8. Loreen – "Euphoria"


Vilka tror ni går vidare? Ska ni kolla? 
Klart ni ska ;)
Kommentarer
Postat av: Jilina.se

sv: Ja det är riktigt kyligt.



Jamen precis, det är ju som det. Önskar min kille kunde vara lite mer romantisk :P.



Åh ja. Ikväll ska det ses på mello. Verkligen en tradtion :).

2012-02-04 @ 14:18:57 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0