Melodifestivalen Del 3

Deltävling 3 äger rum i Leksand! Någon som bor i närheten av Leksand som ska dit? :)

Kvällens tävlande är:
1. Youngblood – "Youngblood"
2. Maria BenHajji – "I mina drömmar"
3. Mattias Andréasson – "Förlåt mig"
4. Love Generation – "Just A Little Bit"
5. Carolina Wallin Pérez – "Sanningen"
6. Andreas Johnson – "Lovelight"
7. Molly Sandén – "Why Am I Crying"
8. Björn Ranelid feat. Sara Li – "Mirakel"
image description
Denna omgången ska faktiskt bli himla spännande att titta på! Varför ? Jo för Björn Ranelid. Haha!
Det har ju varit ett himla pådrag för att han skulle ställa upp. Att han inte hörde dit osv osv. Jag har inget emot det! Jag tycker alla är värda en ärlig chans. Så det ska bli kul att se hur det går!
Sen att lilla Molly är med nu också. Inte för att hon är så liten längre. Hon har ju vuxit upp och blivit en kvinna. Men jag tycker om Molly. Hoppas hon gör bra ifrån sig.
Har ni någon favorit?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0