Melodifestivalen Del 4

Sist men inte minst! Deltävling 4 äger rum i den fina staden Malmö!

Kvällens tävlande är inga mindre än
1. Charlotte Perrelli – "The Girl"
2. OPA! – "Allting blir bra igen"
3. Dynazty – "Land of Broken Dreams"
4. Lotta Engberg och Christer Sjögren – "Don't Let Me Down"
5. Hanna Lindblad – "Goosebumps"
6. Axel Algmark – "Kyss mig"
7. Lisa Miskovsky – "Why Start A Fire"
8. Danny Saucedo – "Amazing"
image description
Vilket gäng va? Danny, Lisa Miskovsky, Perrelli, Engberg! Ja det är nästan bara stjärnor. Kan faktiskt bli svåra att ta ut enbart 2(!) ur denna grupp som går vidare (direkt) till Globen..
Här tycker t.o.m jag att det är svårt att välja ut en favorit. Men vi får se vad kvällens tillställning har att erbjuda och vad jag säger sen. ;) den jag kanske tror är bra nu kanske visar sig vara kvällens kyckling.
You Never Know!
Kolla & Rösta nu ikväll och se till att rätt låt går vidare. Måste tänka på att någon utav alla dessa låtar som vi lyssnar på dom senaste 4 veckorna ska representera Sverige i Baku - azerbajdzjan, den 26 Maj!
Trevlig Lördagskväll gott folk! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0