Mirakel?

Usch denna dagen har inte varit rolig. Cattas små knyten är det enda som får mig glad denna dag känns det som. Det enda bra med dagen rättare sagt.

Jag har haft så fruktansvärt ont i käften idag så ni anar inte. Smärtan som uppstår går verkligen inte att beskriva. Jag kan knappt prata utan att det gör ont, gråter när jag borstar tänderna och mat kan man ju bara glömma känns det som. Idag har jag iaf fått i mig en liten skål med yoghurt (sved som faan) & 2 tunnbrödsrullar. That's it och jag är HUNGRIG! :( men det svider och gör så ont att äta så jag låter bli så gott det går.

Men nu fick ja precis ett mms utav älsklingen att han hade fixat den såkallade mirakelmedicinen oralmedic för sånt här. (nån som testat?) En enda behandling så är det bra sen. Åh hoppas och ber till gudarna att detta är sant!! Pina under behandlingen är ingenting om det verkligen hjälper och är borta sen. Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0