Mys

Sitter just nu och väntar in mina två homegirls från Vänersborg. Både Anja & Sandra kommer hit ikväll för lite tjejkväll! Längesen och VÄLbehövligt. Man kan ju bli lite tokig om man bara umgås med killar hela tiden. Hej testosteron! Haha! Älskar min fästman och mina killvänner men ibland kan det bli lite. Ja ni vet ;) ibland behöver man en massa tjejsnack bara. Så är det ;)

Iallafall! Dom är på väg så dom är nog här snart.

det blir massa mys, tjat, kaffe, skvaller, melodifestivlen och Tacos!! :D mumma!

image description
Åh har ni förresten sett mina underbart goda sockar jag fick i julas! Sjukt mysiga måste jag säga. Sådär luddiga och mjuka! Får inviga dom idag och ska absolut börja använda dom typ jäämnt! :) mys!

 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag tror jag har lika dana sockar utan nyckelpigor o dom är supergoa, e de såna man ska tvätta KALLT?



2012-02-05 @ 08:11:16 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0