Nails

Ska ju som sagt till Vänersborg på tisdag och fixa mina naglar igen. Ska bli gott. Är ju änka dags nu igen. Var 4:de vecka åker jag och gör nya. A girl gotta do what a girl gotta do. Right? ;)
Men nu till mitt lilla problem. Jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra. :/ jag hoppas verkligen att Catarina har massa nya idéer inför snygga vårnaglar. Vita vill jag absolut inte ha denna gången eftersom jag ska ha det till Elmia. Så trist att ha samma hela tiden.
SÅ vad tycker ni. Vad ska jag ha? Det senaste har jag ju haft silverglitter och nu svart så inget av det iaf.
image description
Detta med rosa/glitter var faktiskt snyggt och väldigt vårigt.
Synd bara att jag inte är så mycket för rosa....
image description
Orange/aprikos?
image description
Lila är fint. Min absoluta favoritfärg. Men är det fint på naglarna...
image description
Röda tippar är snyggt. Men känns det inte lite "juligt"?
image description
Golddigger? ;)

Åh vad detta är svårt. Tiden rinner ut och min fantasi likaså....
Kommentarer
Postat av: Jilina.se

Det sista röstar jag för :).

2012-02-05 @ 21:31:58 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0