Otur!

God Morgon mina solstrålar!
(vad är det för fel på google nu då! Får inte tag på några kort så det får väl bli ett kortlöst inlägg tyvärr... :/ )

Ja vart ska jag börja.....
Gårdagen var verkligen one of a kind. Full med otur hela dagen. Förstår inte detta. Aldrig haft så mycket otur på en o samma dag som igår! Sjukt!

Jobbade ju som vanligt. Men slog mig hela tiden. I bord, i kassan, i ställ ja allt. Tappade nästan allt jag höll i. Tappade min mobil i soppan på lunchen så den pajja (funkar dock nu igen men måste ändå lämnas in. Hej Fuktskada... Urk)
När jag väl kom hem till Stenungsund så mötte jag upp Sandra för en kvällskaffe på McDonalds. Parkerade bilarna precis utanför och satt väl där inne i ca: 1 timme. (tappade även här mitt resterande kaffe när vi skulle gå) När vi kommer ut så ser vi att Sandras passagerarruta på bilen är krossad och att hennes väska saknas! Då har hon haft inbrott i bilen. På 1 timme! På en fullt synlig parkering! Jävla tattare!! Polisanmälde händelsen och fick sen åka till älsk i garaget och fixa nått provisoriskt till henne så hon kunde åka sina 10mil hem igen. Stackarn :( usch.

Sen var det dags att åka hem. Klockan var redan då 23.30 och jag ville bara hem, ta en snabbdusch och lägga mig Eftersom jag skulle upp tidigt idag (06:15)
Gjorde som jag alltid gör och satte på vattnet i duschen så att det skulle få upp värmen medan jag tog av mig kläderna! Och Helt plötsligt så ser jag bara MÄNGDER av vatten rinna ut på badrumsgolvet! Verkligen ALLT som
Hunnit rinna ur kranen!
Då har våra rör frusit!!!! Vattnet gick alltså inte igenom våra avlopp utan kom snällt upp på badrumsgolvet igen!!
Gaah panik! Vad gör man liksom!
Halv tolv en vardag när man ska upp och jobba oh vi har en insjö hemma!
Älsklingen fick krypa in under huset och kolla vad som kunde göras. Inte mycket. Bara vänta och hälla i massvis med varmvatten i omgångar då...
Fick igång alla rör (handfat, tvättmaskin, kök, toalett) förutom duschavloppet!! Skit också!

Höll på i några timmar sen gav vi upp och gick och la oss ändå. Får ta tag i det mer idag. Jävla Skitkyla säger jag bara! Bara förstör! Inte bra till nått!

Nästa person som yttrar nån slags förkärlek till kylan till mig kommer jag att köra upp ett rör i röven på. (ok, kanske inte riktigt, men jag kommer förmodligen bli jävligt sne och inte prata mer med den personen på ett tag) så ni som tycker om kylan nu. Håll bara tyst.....

Seriöst. Inte kul nånstans..

Vilken jävla dag...... Hoppas verkligen att ni hade en bättre dag kära läsare! 

Kommentarer
Postat av: Jilina

Japp , är ju nästan så illa tvungen att dra ner dit då syrran får barn i juni :D.



Hur tusan lyckades du med att tappa mobilen i soppan?

Du hade verkligen en otursdag.



Ja jag håller med dig om kylan. Förstår mig inte på dom som gillar det. Jobbigt då man bor i hus ( jag gör inte det nu men gjorde det i några år i tonåren). Kunde bli rejält kallt i det huset minns jag och det var ju nån gång rören frös.

2012-02-02 @ 09:14:53 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0