Pills...

God Morgon mina solstrålar!

Blev väckt av att telefonen ringde, ca 10.45 ;) oj då. Sovmorgon!
Men efter några minuter insåg jag vad klockan faktiskt var och fick lite panik! Skulle ju ringa barnmorskan idag för att få ett nytt recept på mina P-pills.. Dom är snart slut, har en vecka kvar :/ sen är det finito..
image description
Men dom är baskemig inte lätta att få tag på här i Stenungsund. Ringde igår också, då svarade en telefonsvarare och meddelade att dom hade telefon tid mån-tors mellan 8-11. Därav min panik när jag insåg att klockan redan var Tio I Elva! Ringde idag för att återigen mötas av telefonsvararen. Va faan tänkte jag, klockan är ju inte ens 11 än!?
Nä då hade dom telefontid mellan 8.30-10 enbart idag! Ååh! Lätt att boka då när dom ändrar Tid hela tiden!
Dålig stil Fröja!!
Jobbar restkommande dagar denna veckan så jag antar att jag inte kommer få några nya p-piller, bli på tjocken och gå mammaledig i dom närmaste 2 åren.. KUL!
-ja jag spelar alltid upp värsta scenariot i mitt huvud..
Jag ska fixa mina p-piller. Punkt!
image description


Dagar kvar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0