Tankar

Funderingar såhär på morgonen känns ju mindre bra. Men skönt att man åker tåg då så man Slipper köra av vägen med bilen eller nått ;)

God Morgon förresten! Lördag och allt!
Härlig dag! Bara -5 visade termometern! Äntligen börjar det gå åt rätt håll. Hoppas bara det stannar där också. Och inte går neråt igen. Brr....

Har precis kommit underfund med en bra grej ang Facebook. Det kan ju vara bra och dåligt på många många olika sätt. Men har precis upptäckt att en "vän" försvunnit ur min vännerlista (omg världen går under!!!! NOT) eller a trodde att det var en vän, en gång i tiden iaf.. men då vet man. Då slipper jag ta det beslutet själv. Bra. Dåligt för jag trodde inte det skulle ske. Men nu ska jag inte ödsla med energi på det! :)

löööööördag och melodifestivalen! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0