Bad hair day!

Åh! Vilken fredag! Underbar för övrigt. MEN jag har en sån sjuk bad hair day så det är inte sant! Och jag ska jobba idag. Med detta !! Ååh! Vilka bekymmer!
Men fult hår kan verkligen förstöra hela skiten.. Tyvärr men så är det för oss tjejer. Inte alla kanske men dom flesta av oss iaf..
Hade tänkt att slänga i en Toning igår men hann aldrig detta så nu får jag gå runt med en utväxt utan dess like idag med :( åh! + att jag har haft i så mycket produkter nu för att motverka en "bad hair day" så nu ser det istället helt fett och äckligt ut! Åh jag dör! Hatar detta. Hur ska jag palla 9 timmar på jobbet med detta hår!? Synd att man inte får jobba i mössa!! Åh! Ge mig styrka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0