Hår

God kväll alla glada, sura, fina, fula och resten av jordens befolkning :)
Hur har ni det? Hoppas eran lediga trettondagshelg blir bra! Själv ska jag jobba imorgon. Dock bara några få timmar men ändå. Jobb innebär sova tidigt vilket innebär att jag missar hockey som börjar inatt kl 02... Som min sambo lämnade mig för. Plus att han kommer komma hem sent som faan o väcka mig... Jag vet redan nu någon som inte kommer vara glad om hon blir väckt inatt.. Harkel... Inte helt ok faktiskt :P

MEN det var ju inte alls detta jag skulle babbla på om! Nej nej. De var något lite mer ytligt ;) som mitt hår!
Saknar mitt långa fina svall som jag hade för typ 100 år sen. På den tiden jag inte hade blekt sönder håret varje sommar. Usch!
Men jag har även kommit på hur jag ska lösa mitt lilla problem för att nå mitt drömhår igen! Snart så :) sen ska jag banne mig se till o ha det så hela tiden! Kosta vad det kosta vill! Jag SKA unna mig det här! Punkt och slut :)

Nåja! God natt kära läsare. Kolla hockeyn åt mig med är ni snälla! Ska hålla alla timmar och tår för våra kära
Små kronor!

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Med andra ord ska jag vägra färga ditt hår igen då? ;) hihi!

2012-01-06 @ 00:30:20 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0