+ i garderoben

God kväll! Hade en fantastisk middag idag må jag säga :) räkor för att vara exakt. Och extra goda var dom idag också! Nom Nom Nom! Very Nice! :)

Kom ju på att jag inte alls visa er vad jag köpte i måndags när jag skulle ner på torget och shoppa loss. Kan bero på att jag inte handlade så himla mycket ändå.
Underkläder (2 nya snygga set), en ring, halsband och en tröja. Thats it!

Men idag däremot ;) köpte ett till nytt halsband och sen hittade jag äntligen ett par jeans! Herre gud jag har inte köpt vanliga hederliga blåjeans sen.. Ja.. Typ 2006? Haha ! Har alltid köpt svarta byxor och eventuellt blåa jeansLEGGINGS.. Men inte vanliga hederliga jeans. För jag tycker aldrig dom sitter bra på mig. (för smala ben/vader) Men nu så! Har fått mersmak så ska faktiskt slå till på ett par mörkblå sen nån dag också. Dock inte från samma butik. Dom andra kommer vara liiiite dyrare ;) gött! Ett second skin kan man ju ändå spendera lite på eftersom det faktiskt ska sitta så nära inpå ;)

 

Slänger iaf upp dagens fångst så hörs vi mer imorgon. Natti gott!

image description

image description

image description

image description

image description

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ruggit fint halsband du hittat :-)

2012-01-08 @ 08:30:29 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0