Manikyr

Dagens fundering!

Tänkte ta mig i kragen och fixa mina naglar i början på nästa vecka. Var några veckor sedan nu så det är änna dags igen.
Men denna gången vet jag inte alls hur jag vill ha det. Om jag ska ta vanlig fransk manikyr (säkert kort men trååk), svarta tippar eller nått lila kanske?
Jag har verkligen ingen aning. Antar väl att det får beslutas tillsammans med Catarina nästa vecka. Jobbigt val ;) men är sugen på något nytt iaf.

Nu har jag ju mina glittriga toppar(fransk manikyr) så känner verkligen för nått annat. Well well. I-landsproblem!

Men det är där NI kommer in :)
Ni får hjälpa mig lite på tråden..
Svarta tippar, fransk manikyr, lila tippar, hela naglar i nån färg? As svårt verkligen.

Låt oss tänka :)

Kommentarer
Postat av: emma

Tjoho!

Var med och tävla om en biobiljett till valfri film på min blogg! :) Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget!

Direktlänk: http://emzaans.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-biobiljett.html

2012-01-07 @ 17:50:17 // URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0