Money Baby!

Treo till frukost och en halvtimme senare sitter jag på tåget till jobbet idag! Sket i bussen eftersom det tydligen hade hänt en olycka på E6 mellan Kungälv - Göteborg, (usch) vilket innebär köer som i sin tur innebär att jag blir sen till jobbet. Så jag har tur ändå som har två alternativ att ta mig till jobbet :)

Det var riktigt segt att gå upp idag :( hade mycket hellre legat kvar och snoozat hela dan ;) men snoozade nog i 1 hel timme. Inte okej! Höll verkligen på att missa tåget. Skärpning!
Faan min högsta dröm är nog att bli ekonomiskt oberoende så man slipper jobba. Eller iaf slippa gå upp tidigt. Då kan man nog få jobba med vad man vill och bestämma sina egna tider. Åh det hade ju vart en dröm!!
Ska satsa på detta nu. Vinna storvinsten på triss. Eller iaf 50.000/månad i 50 år hehe ;) åh vad jag hade levt gott då.
Och ni som säger att pengar inte är allt. Pffs! Kanske inte men jag kan då lova dig att livet hade blivit tusen gånger enklare om man vore ekonomiskt oberoende. Thats for sure!

Ja drömma kan man ju iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0