Mörn!

Seriöst. Är det bara jag som får krupp på blogg.se appen eller? Den suger ju verkligen röv!!
Nåja! God morgon mina sköna! Har ni sovit gott?
Jag önskar att jag kunde fått sova lite till. Känner att jag behöver det. Men nedräkningen har börjat! 19 arbetstimmar kvar denna vecka SEN får jag vara ledig och sov uuuut! Jävlar vad jag ska sova på måndag! Ligga under pläden i soffan och bara kolla på massa i spelade program och filmer hela dagen! Och kurera mig så såklart ;) lovley!
Tillbaka till det här med blogg.se. Jag fick lite av en chock när jag skulle logga in idag ju. Varför? Blogg.se stil? Okej? Aja man vänjer sig väl vid det med till slut men tyckte allt att det såg lite väl plottrigt ut med alla bilder och så överallt. Men men. Vad vore en bal på slottet.
Dags att hoppa av mitt nerklottrade tåg snart och få till jobbet. Talk to U later 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0