Most Wanted

Det suger!
Kan ni gissa i vad....?

Blir galen! Sitter och kollar på inspo-bilder dagligen och drömmer mer och mer för varje dag som går!
Är det ens lagligt att vara såhär sugen?!

Jag pratar såklart om min så kallade tatueringstarm! Det skriker bokstavligt talat efter lite bläck i huden! Så vad gör man..

Ska nog ta mig ett litet snack med en viss herre & se om han skulle kunna fixa det åt mig :) åh hade vart guld!
Är så himla fint så ni anar inte!! :)
Men minns ja rätt så kör han helst inte på det stället som jag vill sätta min nästa gadd på.. Hmm.. Typiskt..
Men med lite övertalande från moi och en godispåse så kanske han går med påt ändå hehe :)

Och, nej jag tänker inte berätta vad jag ska göra innan det sitter på min kropp. Då kan jag visa er istället. Som alltid :) så ni behöver inte fråga hehe 

Då blir detta tattoo nr. 7 i ordningen. :) Resten av mina gaddar hittar ni under kategorin 'tattoo & piercingar' här till vänster.

-Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0