My brain belongs to Treo

Åh vilken räddare i nöden! Treo!

Har ju haft ont i huvudet nu varje dag i några veckors tid och ingenting har hjälpt! Sömn, vila, Alvedon, vatten.. Ingenting! Man blir ju irriterad för mindre.
MEN så sa min ängel Anja att jag borde testa ett stort glas med vatten och två treo! Åh! Varför har jag inte tänkt på det innan! För de är det enda som hjälper just nu. Kanske blir imun mot det med tillslut men jag är glad så länge det fungerar. Sen så får det nog bli ögondoktorn nästa vecka och se om det är nått med synen eller om jag bara är knäpp hehe ;) annars får jag besöka en riktig läkare oh se om dom kan hitta felet på mig.. Puh! Hade vart skönt o bli av med skiten. Men så länge är Treo min bästa vän, morgon och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0