Saturday Night Live

Vet ni hur kul det är att sitta på en fullsatt buss på väg hem en lördagseftermiddag med massvis med människor som gapar och skriker och är allmänt jobbiga. Dom ska festa! Ungar! Jag vill hem nu! Jag är Hungrig och trött. Tyst!
Hej bitterfittan typ haha! Men sitter ni Inte på bussen så vet ni inte hur det är en lördagkväll....

Nåja. Får stå ut i 20 min till sen är jag i Std. Lungt! Då blir det middag med grabbarna hemma i huset. :) får väl se om Rasmus & Simon har gjort färdigt maten när jag kommer hem sen tro. Haha. :P
Aja ser fram emot en mysig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Tjilivippen nu funkar det :-)



KRAMISAR

2012-01-28 @ 23:00:17 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0