Snow!

Åh nej seriöst! Finns nog inte någon som är så ledsen över att det har kommit så mycket snö som faktiskt ligger kvar! Nej! Jag blir så jävla deprimerad! Jag hatar det här seriöst!

Skulle snön ha kommit denna vintern så skulle den kommit i november/december inte NU! När ska folk fatta det då?
Allt hopp jag hade om våren är som bortblåst! Faan! Nu är jag på dåligt humör ;) allt tack vare snön!

Är det någon mer där ute som hatar snön och som är trött på den mer än jag. För i denna lilla "by" jag bor i verkar ju alla tycka att det är det bästa som hänt yada yada yada. Orka lyssna på!

Jag isolerar mig hemma tills det att skiten är borta! Iaf från vägarna! För hur kul är det att pölsa i snön upp för våran backe till huset varje dag! Inte!
Bilarna tar sig nämligen inte upp för jävulsbacken när snön kommer. Om man inte har 4wd då vill säga... Och de har inte jag!
Åh nu blev jag arg och det går ut på alla som tycker att den här snön kom så jävla lägligt.. Pffs!

Bäst att sluta! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0