Spadag

God morgon mina sköna bönor!

Haha älsklingen ringde och frågade hur jag mådde. Om jag hade ont någonstans. 'nja, ont i halsen och lite ont i huvudet' svarade jag.
Ah han blev lite orolig för han hade tydligen råkat skalla mig inatt. Haha! Plutten.
Rätt hårt också tydligen. Men ingen fara på taket. I am a strong women! ;)

 

Äntligen är min lediga dag kommen!!

Måndag och allt. Måndagar är inte så dåliga alltid trots allt. Men idag ska jag bara kurera mig var tanken. Har ju känt mig lite halvkass det senaste så nu tänkte jag försöka få bort skiten. Åh hoppas det går! Hatar att vara sjuk.

Sen om jag känner mig bättre i eftermiddag så får vi se om det blir en sväng till garaget för att hjälpa älsklingen med bilen lite. Tiden är knapp och det är mycket kvar att göra. --Puh-

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0