Stormen Emil

God morgon mina underbara!

Har ni kunnat sova inatt trots stormen? Det har ändå jag kunnat göra förutom vid ett tillfälle. Klockan 03.03 vaknade jag med ett ryck för att det blåste och slog så mycket. Kunde inte somna om direkt så låg och lyssnade på hur stormen Emil slet och drog i vårt stackars hus. Det knackade verkligen i bjälkarna kan jag säga.. Usch!

Men idag är en annan dag. Blåser fortfarande dock och min buss som Skulle ta mig till årets första jobbdag kom aldrig..kollade på monitorn om ankommande och den röda linjen var försenad med 54 minuter (!) helt sjukt. Så för en gång skull funkar däremot tågen som dom ska! Tack för det västtrafik. Dom kanske lärde sig ett o annat förra året ändå ;)

Men men till jobbet kommer jag iaf som tur är. Trots blåst och jävulskap!

Bild över stormen Emil lånad från Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0