Tut tut och tacotjut

Tuffi Tuffi Tuffi tåget går uti vida världen!
Nje kanske inte va ? Men det tar mig hem iaf :) sitter på tåget Just nu för dom som inte fatta. Känner mig verkligen inte på topp.. Fryser, har ont i HELA kroppen, halsen ja allt! Min rygg ska vi inte ens prata om. Känns som att den är på väg att gå av! Hade jag inte vetat bättre så hade kag nog gapat 'i am dying back here!'
Och jag vill egentligen bara hem, ta en varm varm dusch och sen krypa ner bredvid älsklingen i sängen. Åh tänk vad gott det hade varit. Det är det jag behöver.. Men istället ska jag till svägerskan och äta tacos med henne och Rasmus. Egentligen är jag inte så jätte pepp pga hur jag mår just nu men mat antar jag väl att jag måste ha i mig ändå.. Inte sant ;)
Hu. Hatar och vara krasslig :( blir värre än en Karl och det är nog mest synd om mig i hela världen då ;) hehe! Men det är dock bara när jag är riktigt sjuk. En vanlig förkylning brukar jag kunna hantera. Men detta.... Nej tack! :(

Åh nu blev jag hungrig också......................
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0