Two Days

Jaha. Då var det tillbaka till verkligheten igen då. Min ledighet är slut och jag är på väg till jobbet! Dags att köra ett rea-race igen. Så skönt att skiten snart är Slut och återgår till det normala! Då blir butiken fin igen :)

Haft 2 underbara dagar i Vänersborg faktiskt även om det inte blev som
Planerat.

image description
I tisdags så var jag hos Catarina och fixade mina naglar igen. Manikyr is the shit! Gott och fint blir det. Men istället för att köra på vanligt vitt denna gången så körde jag på svarta tippar! Blev läckert! Efter det så åkte jag ut till köpcentrumet Överby i thn och mötte upp min höggravida Catta! Vilken dag som helst typ. Stor var hon nu men så mysigt <3 längtar så tills vi får träffa Dom små liven. Ja det är 2 i magen ;)
När jag hade kört hem C till hennes pappa så åkte jag hem till Anja & Hugo på lite kvällskaffe och tjöt! Känns som vi inte har sett på 100 år så det var gott <3 Sandra hann även ta en paus i allt pluggande o komma bort en snabb sväng! :)
Sen var det bara hem till mamma, mysa där, hjälpa henne med hennes nya iphone, äta varma mackor och se världens sämsta film dom hade hyrt.. Ice Age hette den. Inte den tecknade filmen. Så värdelös så det gick inte ens att titta på skiten. Jag blev bara arg för den var såå kasst gjord.. Usch..image description
I onsdags så tog jag god tid på mig att vakna, åt frukost i lugn och ro. Sen åkte jag in till Vbg för att hälsa på mina gamla arbetskamrater! Michaela som startat eget (så glad för hennes skull, verkar gå kanon) och sen även över till brudarna på DM! Härligt att få tjatat lite med dom igen :)
Sen blev det överby även denna dagen. Hehe! Gick runt där lite med syrran och barnen innan klockan blev 5 och det var dags att möta upp Sandra för lite middag/lunch/fika dejt ;) mys var det. Sprang även in i en vän som vi inte sett på väldigt länge så det var riktigt kul! Stod och prata utanför i nästan 1 1/2 timme efter dom hade stängt innan jag begav mig hem till min västkust igen!

Två härligt bra dagar i My hometown vänersbronx ;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0