Vakna!

Okej.. Läskigt. Kanske ska ta och vakna på riktigt nu! Satt i bilen och stirrblickade ut i tomma intet och körde på ren vana hemifrån mig till stationen. Visserligen ingen svår och lång väg men ändå.. Det är inte okej! Men nu är jag iaf framme på stationen och inväntar min buss som ska ta mig till jobbet. Tänkte att jag kunde få sova någon minut eller två på bussen så Bättre o ta den då, för den tar ju längst tid ;)

Aja, idag är jag verkligen trött. Somnade senare än planerat och försov mig en smula i morse.. Men en liten powernap och en kaffe på det vetty så är man igång igen ;) bara det att ikväll blir tidigt i säng. Booring! Men så är det när man är trött och känner sig hängig. Idag iaf. Hehe.

Nä nu ska jag se till så jag inte missar bussen.

-kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0