Mörn

Idag är det söndag, den enda dagen på veckan som man kan få
men det blev lite ändrade planer för mig idag. Skulle börjat 13 egentligen så jag var ute rätt sent igår och flängde runt. Men nu är det som så att min kollega blivit sjuk så jag måste börja redan vid 12. Vilket innebär att jag måste åka till jobbet redan nu.. Det var den sovmorgonen det. Men det gör inte så mycket. Man kan inte hjälpa att man blir sjuk faktiskt. Jag fick pratat med Evelyne och hon kommer till jobbet ändå stackarn :/ det får bli en lugn dg på jobber idag! Bara 4 timmar och det kommer säkert vara dött ändå men ändå, hoppas tiden går fort! Men men det återstår att se. Nä nu måste jag skynda mig här. Dags att borsta gaddarna och ge sig iväg. 
 
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0