Surprice!

Gash! Nu sitter jag äntligen på den svettiga bussen som ska ta mig ända hem till Stenungsund. Varför är alltid Röd Express här på Västkusten så jäkla varm.. Har dom ingen AC? Hatar svettig inomhus värme. Urk!
Iaf! Ska bli så gott att komma hem, kommer nog somna som en liten bebis ikväll! Supertrött efter dagens
S L I T på jobbet. Men nu är det fint!
Ännu roligare ska det bli när jag kommer hem tydligen. Hjärtat har fixat med en överraskning.. Hmm undra vad det kan vara :/ hatar överraskningar.. Jag har igen som helst kontroll då ;) haha! Aja får lita på hjärtat och hoppas det är något bra....
Kommentarer
Postat av: Din man!

Va fin du är hjärtat!

Svar: Tack älskling :)
Beatrix

2012-07-02 @ 20:03:00 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0