Tatuering

Åh vad jag vill gadda mig! Suget efter lite bläck är riktigt galet nu alltså. Jag förstår inte varför jag inte är miljonär? ;) tänk vad färgglad jag skulle vart då. Oj oj oj. 
Jag har flera tatueringar på lager nu som bara väntar på att få etsas fast i min hud för all evighet. Satan i gatan vad suget är stort. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. :/
Jag väntar ju fortfarande på mina skattepengar som förhoppningsvis ramlar in på kontot inom en snar framtid ;) jag har så mycket jag vill göra för dom pengarna så frågan Är hur länge dom kommer räcka haha! 
Jag satsar på en kvart? ;)
 
Btw

Tänk om disneyfigurerna hade sett ut som på bilden ;) mycket coolare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0