www.gummihuset.se

Som ni alla vet så är jag lite av en sucker för bilar, därför ska jag faktiskt tipsa er alla, biltokiga eller ej om en bra sida! 
www.gummihuset.se 
Dom flesta av er vet nog redan om dom med tanke på att det är Sveriges största återförsäljare på däck & fälg!
Dom har allt du vill ha för att ge din bil nya skor ;) sjukt snygga fälgar och självklart bra gummi! Det är ju helt klart en viktig del när man ska köpa nya däck och fälg till sin pärla. Inte sant? 
Jag har själv hittat mina framtida fälgar på gummihuset.se (sjukt snygga btw) och för sjukt bra pris så jag tänkte jag kunde vara snäll och dela med mig :)
 
 
Dom har väl ingen fast butik att besöka om jag fattat det rätt men jag vet att dom brukar vara på olika mässor runt om i Sverige så är ni intresserade av att se hur dina framtida fälgar ser ut IRL så kolla upp om dom kommer till en utställning/träff nära dig :) annars vet jag att dom har olika partners så vill du veta vilka så får du gå in på sidan och kolla under 'partners'
 
Kanske skulle få dit dom till volvoträffen....? Hade ju vart nått ;)
 
Aja. In och kika så ska jag åka vidare här på mitt tåg till Stockholm :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0