BLACK OR WHITE

Ni måste hjälpa oss med en grej. Ett val. Jag fick ju presentkort på Ikea när jag fyllde år så nu tänkte vi slå till och köpa oss en ny matta till vardagsrummet. Just nu har vi en illröd, snyggt med färg men den skär sig alltid med gardinerna tyvärr :( så den ska bara få komma fram på jul tänkte jag :)
Men nu till vårt bekymmer då. Ska vi köpa en svart eller en vit matta?
image description
Just nu har vi ett vardagsrumsbord i trä från märket Indo men ska köpa ett liknande detta som på bilden under.
Altså ska alla våra möbler gå i vitt, vilket det redan gör. Bara bordet kvar. Och grå tygsoffa... Hmm....
image description
Skitsvårt val verkligen. Båda har ju för och nackdelar som allt annat.. Vitt är snyggt och fräscht men blir nog tyvärr smutsigt rätt fort.. Eller har jag fel? Plus att det kanske inte blir bra mot det vita bordet?
Svart är också snyggt och framförallt praktiskt men blir det för mörkt mot en mörkgrå soffa??
Hmm you gotta Help us!!!!!
Kommentarer
Postat av: Mathias

Vitt är ju snyggt, fast all skit syns ju där direkt :)

2012-06-12 @ 17:35:59 //
Postat av: Bea

Jag håller med dig Mathias! Gillar vitt också men det var änna min tanke också :/ vitt = smuts. Hmm

2012-06-12 @ 18:33:33 // URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0