CRAVINGS

Fy faan vad jag vill tatuera mig. Detta är ju stört! Var längesen jag satte nålen i huden nu. Nästa ett år sedan tror jag, om inte längre.. hmm Man tappar tiden så fort när det går för lång tid...
Men seriöst! Jag har sånt jäkla sug efter 1,2,3,4,5... nya tatueringar. Siffrorna kan nog bli ännu högre.. Det är det värsta när man väntar för länge.. Suget blir nästan olidligt och idéerna blir bara fler och fler...
Synd bara att inte plånboken växer i samma takt som mina idéer om nya tatueringar..
Fasiken vilken jobbig känsla väntan är..
När jag kommer på att jag vill göra något vill jag göra det NU och inte om 6 månader - 1 år..utan NU..
 
Nästa gång jag besöker PJ så lär det nog bli mer än bara 1 tatuering har jag en känlsa av.. Lär få sitta hela dagen och hålla på med nya projekt haha :) undrar när den dagen kommer bara...
faan....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0