Crazy

Okej jag blir galen! Blogg.se appen fungerar fortfarande inte + att det nya blogg.se här har lagt in massa ny rättstavelse skit som ändrar orden för mig titt som tätt. Sjuuuukt irriterande!! I-landsproblem? 
Ända bra som jag ser med den nya uppdateringen är väl attinläggetmalm skrivs sparas automatiskttyp hela tiden! Tummen (bara detta ordet fick jag skriva rätt 4 gånger nu för att den ändrade om det till något helt annat!!! Precis som att tummen inte finns då eller!) upp för det iaf!!
Jag kommer inte kunna få upp några nya kort sålänge appen inte fungerar :( men ni får stå ut ;)
 
Nu ska jag ta hand om maten här Medans älsklingen röjer i garaget inför midsommarBURST! Hehe! Kommer bli kungligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0