Frisördags

Today is the day!
Idag har jag tid hos Lisa nere på LN´s hårkompani, det är dags för mig att ta ur alla mina slingor nu.. Har ju ändå klippt av dom för ett tag sedan så dom har ju mest fungerat som en hårförtjockning och inte som en förlängning.
Undrar verkligen hur jag kommer se ut när allt är ur..Har en känsla av att mitt egna hår är superkort :S även om vi inte har klippt i mitt egna så mycket så har jag bara en sån känsla.. usch! Vill inte ha kort hår.. hur tusan ska jag styla det?! =/ Aja det återstår att se!! Men jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det blev..
Nu är det väl bara att börja spara igen så jag kan få tillbaka mitt mörka långa hår igen lagom till augusti ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0