Marilyn Monroe style

Haha! Jag kan ju bara säga som så här... Blåst + klänning är ingen bra idé! Haha! Jag har gått hela vägen från Kungsgatan till Centralstationen här i Göteborg ( en promenad på kanske 7-10 minuter) och kämpat för att hålla nere kjolen på klänningen hela tiden! HAha! Släpper jag så -poff- lyfter den och man visar hela röva för centrala Göteborg! Jo men tjena! Jätte trevligt för andra säkert men mindre kul för mig ;) känt mig lite som Marilyn Monroe :)
image description
Nåja. Man lär sig alltid nått. Lösare klänning under en blåsig dag händer nog inte igen.. Kanske.. Nä ska försöka komma ihåg :)

Nu bär det iaf hem till Stenungsund för lite grillat hemma hos svärföräldrarna! Ska bli himla gott. Är verkligen vrålhungrig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0