Mot min vilja

Usch. Denna helgen tar det verkligen emot att åka och jobba.. Både idag och imorgon! Hade nästan gjort vad som helst för att byta bort just dessa två dagar men jag behöver verkligen få in alla pengar jag kan så jag har inte så mycket val  :(
Varför?
Jo just för detta!!!!
image description
Det är båda Gatebil Mantorp OCH Metaltown i helgen! Va faan! Hade velat gå på båda men det går tyvärr inte att klona sig har jag märkt. När ska dom komma på det? Jag kommer lätt vara den första som köper den "tjänsten" isåfall! Haha!
Nämen seriöst!! Jag dör av ledsamhet för att jag missar detta.. Ni förstår nog inte min känsla just nu. Älsklingen åker till Mantorp UTAN mig imorgon över dagen för att promota träffen lite mer men åh vad jag hatar att han åker dit utan mig :( inte rättvist! Jag vill också!
Och Metaltown är i staden jag jobbar i och ÄNDÅ kan jag inte gå... Sorg...

Ååh kommer gräma mig i det här hela helgen..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0