Saturday Night Liveish

Åh mina små smultron! Det blev lite kass uppdatering igår men det är sånt som händer ibland när man är busy busy :)
Hade full rulle på jobbet igår - kul! Då händer det grejer hela tiden och tiden går fort! Sen blev det hem och färga håret. Rättelse. Färga topparna ljusare men det gick väl sådär.. Tror jag färgar bort mitt Ombrehår i dagarna även fast jag inte vill men eftersom löshåret har röda slingor i sig så vill jag inte ha det!
image description
Det blir inte alla lika snyggt som jag hade hoppats på och det får mig att gråta lite inombords men får väl göra ombrehår på mitt riktiga hår sen när löshåret åker av. Då kan det bli fint :) så får satsa på det då istället. Nu mår jag bara illa typ..men men en mörk chokladfärg kommer lösa det mesta ;)
Iaf! Efter färgningen igår så kom Veronica & Christian hem till oss för lite grill, öl, spel och bubbelbad! Haha jävla vad kul det var. Härlig kväll! :)
image description
(det spelet måste vi spela fler gånger)
Så ja. Det fanns inte så mycket tid över igår tyvärr men det får ni leva med ;)

Nu blir det jobb 12-16 så vi hörs Senare! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0