Snart...!

Hellow mina pärlor! Idag är det söndag vilket innebär att den här hemska helgen snart är över!! Faan vad gott rent ut sagt! Både Gatebil Mantorp och MetalTown är över för iår och det värsta/bästa av allt är att Summerburst äntligen är över. Gråter blod för att jag missade både SB i Göteborg OCH Stockholm! Det är inte okej. Inte nån stans! Men nästa år då jävlar! Då ska jag vara överallt och lite till! Tänker INTE gå miste om så mycket som jag redan gjort denna sommaren! Aldrig!
Man kanske ska ta ledigt från jobbet redan nu? Hmm haha! ;) lite tidigt kanske men jäklar att jag ska var ledig då alltså.
Dags att börja köpa lotter och skrapa fram miljonen.
image description

PS. Måste bara få klämma in ett Stort grattis till finaste Veronika som fyller år idag!!! :) sista året som 20-åring! 🎉 Hoppas du får många fina paket gullet
💝
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0