Swedish House Mafia

Helt sjukt. Jag satt i kö till Ticnet i över 1 timme förut. När jag väl kom in på sidan och skulle beställa biljetterna till SHM spelning på friends arena den 24 november så var dom S L U T... Förstå förödelsen.....! faan!
Jag hade så gärna velat se dom, specielt eftersom det är deras sista turné som grupp nu.. Tror iofs att dom kommer köra ihop fler gånger framöver men man vet ju aldrig. Dom kanske håller stenhårt på detta..
Alltså inga biljetter till mig och jag gråter blod!
Hoppas verkligen att dom släpper fler så man kanske kan få en chans till... Vet ju att dom bara släpte 35.000 biljetter nu och friends arena slukar hela 65.000 pers.. och jag tror inte att scenen kapar bort 30.000 platser...

Jag kommer ligga stenhårt på ticnet och kolla varje dag efter nya uppdateringar på biljetter till dom eftertraktade Swedish House Mafia
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0