TGIF

Thank God For Makeup säger jag bara. Under masken idag är jag helt död. Varför? Jo jag försov mig kraftigt idag! Så fick hoppa upp ur sängen, slänga på mig sminket och kläderna och sen rusa iväg till bussen :/ hann ju med den som tur var men nu är jag så jäkla slut va.. Efter en försovning är hela dagen förstörd. Man blir ju som deg i hjärnan.. Well well. Lite tagg på jobbet, en kanna kaffe och en redbull så borde det gå. Det är ju trots allt fredag ändå! :) underbara fredag!
Med tanke på fredag så är jag sjukt sugen på räkor idag. Men dom kostar ändå 169:-/kg idag.. Hmm inte kul. Kanske bara är saltet jag är sugen på så får väl hem och slicka på nån saltsten eller så istället. Billigare så ;)
 Och btw.. För att vara så många som läser ändå så är ni sjukt dåliga på att kommentera ;)
Just so you know! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0