Tråkig Tisdag

Mörrn Mörrn i stugan! Eller huset. Eller lägenheten eller vad ni nu bor i ;)

Idag är det tisdag! Lätt räknat så är jag nu inne på min 7:de arbetsdag på raken av 10.. -gäsp- Kommer vara såå skönt att vara ledig i helgen! :) längtar! För helgen spenderas i Vänersborg och Aqua Blå!! Partey, volleyboll, öl och förhoppnigsvis sol och en massa glada miner! Yes!
image description
Idag däremot är det sjukt tråkigt väder. Gråa tunga moln som hänger över oss! Hoppas inte det blir regn. Och nästa tråkiga grej är att jag måste gå och klaga på H&M. Hatar att klaga på saker och brukar sällan göra det eftersom jag själv jobbar i butik. (vet hur det är) MEN en klänning som är ny och använd 1 gång ska inte gå sönder så lätt efter tvätt. Nej nej! Det får bli reklamation på den asså. Hoppas dom bara har kvar den så jag kan få en ny. Gillar den ju :(

Hörs senare mina gullefjun!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0