with ivory skin and eyes of emerald green

 

God morgon mina små pastiller! Har ni sovit gott? Jag har ingen aning! Vet Bara att jag inte ville gå upp när klockan väl ringde. Usch! Men nu är det bara idag, lördag & söndag kvar sen är jag ledig 1 dag! Så ni kan ju förstå att jag längtar en del till måndag nu ;) ledighet+kompishäng med min bästa Sandra! Kommer bli ljuvligt!

Kollade mig i spegeln i bilen förut och upptäckte att mina ögon är sjukt gröna idag!! :) fint när dom väljer färg sådär! Ibland är dom lite mer åt det blåa hållet och ibland lite mitt emellan (blå/gröna) och ibland som idag, jätte gröna :)
image description
Har funderat länge på att köpa färgade linser (1 par blåa & 1 par gröna) för att förstärka mina egna färger ibland MEN jag vågar inte! Haha! Jag vet, jag är jätte töntig men det känns sjukt konstigt att peta in saker i ögat liksom :/ nåja.. Kanske bara är en vanesak? Ni med linser! Hur faan lärde ni er att peta in saken i ögat utan att blinka sönder sig?! :O

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0