Goldfever

Oh ja. Jag har verkligen fått guldfeber!
Var inne på smycka idag och pratade lite med den kunniga personalen där •tummen upp• verkligen!
Men medan jag gick runt där inne och kollade på allt dom har så blev jag helt tokig. Vill ha ALLT! 1 miljon i cash hade ju inte suttit fel kan jag ju säga.. Men jag får väl nöja mig med att jag får ett 5-siffrigt belopp tillbaka på skatten! ;)

Nåja tillbaka till min lilla guldfeber! Detta kom jag iaf hem med. En påse från Efva Attling och massa broschyrer på allt det andra jag ögnade på! Give me! :)
Fast jag vet vad jag egentligen hade velat ha med mig hem. Men den får vänta. Oj oj!

Kommentarer
Postat av: Nina

Femsiffrigt WE LIKE! :D va va de för smycke du köpte? :) show us! :) <3

2012-03-20 @ 20:07:43 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0