Shitty TV

Asså.. Måste få ventilera mig lite. Jag har ju som sagt följt årets Big Brother i hopp om lite dålig underhålls tv. MEN istället har det vänt sig i magen på mig och jag har rent ut sagt mått illa pga vad som försiggår i huset. Mobbing är aldrig OKEJ vare sig det är i verkligheten eller i ett hus på tv! Skandal! Fy faan vad förbannad jag vart!
Och sen igår. Vad faan hände? Den som blev mobbad lämnade frivilligt och mobbarna (sipan & marcel) fick en liten ynka tillsägelse ( inte ens en utskällning eller straff) och en fest! Seriöst!!
Mår illa av det där jävla skitprogrammet och tV11 och mister porseryd kan ju ta och köra upp nått. Vidriga människor!!

Själv hade jag gett dom ett sånt jävla straff att dom aldrig hade yttrat ett ont ord till någon annan i hela sitt patetiska liv! Hoppas verkligen Hannah får jävlas rejält Med dom i huset nu.

Big Brother 2012

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0