Birthdayparty

 

Ännu en helg är förbi och jag har verkligen haft en kanonhelg! Började i lördags med en bilutställning i Göteborg och lite skönt häng med Gbg-folket! Sen världens grymmaste Hawaiifest med goa vänner, god mat, gott väder och en otroligt efterlängtad vinst i Eurovision!!
En Så otroligt bra och rolig dag med härliga vänner!

Idag, söndag, så hade vi lite kalas för mig här hemma! (fyller ju år på tisdag) jag bjöd på lite mat och självklart jordgubbstårta! :) det verkade uppskattat iaf och det var väl tur det!
Och Ååh jag fick så mycket fina presenter och blommor! Presentkort på Ikea*2, smycken, bodyshop prylar, en superfin duk som min duktiga svärmor hade gjort helt själv! Otroligt duktig är hon! Sen fick jag även mitt efterlängtade kakfat (som tyvärr var snett så måste åka och byta ut till ett rakt)

Och sen fick jag något helt oväntat ifrån Virre & Christian! Ett par döööläckra klackar!!! From a shoelover to another - så självklart passa dom perfekt! Och jag säger bara OMG!! Klacken känns som 1 mil :) så jäkla fräcka! Nu blir det att provgå massvis här hemma så jag kan dansa hela natten lång i mina nya klackar i sommar :))
image description
image description
Åh tack tack tack så mycket för alla fina presenter och blommor!! :D
Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0