Drömmarnas land

Tog sovmorgon idag! Ja inte tills nu alltså haha men typ till 10 iaf.

Men hade en skum dröm inatt. Drömde att jag var gravid. Födde sedan en liten en som varken skrek eller åt. Väldigt bra! Tänkte inte på det i början men sen blev jag orolig. Ungen måste ju ha mat tänkte jag.
-Sen kom min mamma och sa att det var lugnt, bebisar skriker när dom vill ha mat.
-Jaha vad bra.. Men, men tänk om h*n är stum då?! Då vet vi ju inte...! Oron kom igen.. Då måste vi flytta till Vbg för där har dom en dövskola för Barn som pratar teckenspråk..
image description
Sen strax innan jag vaknade så insåg jag att jag inte hade tagit ett enda kort på min gravidmage och blev lite ledsen över det..

Hahaha vad tusan kan den drömmen betytt då haha! Ibland asså...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0