En dagens

Då blir det till att avverka 3 ynka timmar på Jobbet idag med. Men dock så räknas det som söndag idag = dubbel lön ;) gillar OB på helgerna!!

Fick BTW ha en fungerande bil i 1 dag.. Idag så gick den inte att starta när jag skulle till bussen :( dock så är det bara batteriet som lackat ur, vilket bara var en tidsfråga, så ska fixa det idag så blir det bra sen!! Tur att det bara var batteriet denna gången :/ gillar inte att lägga så mycket pengar på en bil man inte ens vill ha. Det suger...

Nåja. This is the look of the Day!
Jeans | Gina Tricot ~ Linne | BikBok ~ Cardigan | Vero Moda
image description
Ps. Där på mittenbilden ser ni även mitt gamla ärr efter min Dermal Ancor jag hade 08/09

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0