Fel val

 

Ni som inte gillar Big Brother kan sluta läsa nu ;) jag måste få ur mig lite aggressioner :)
image description

Asså igår.. Som den big brother tönt jag är ;) (haha) så är det klart att man blev lite småsur när idioten Marcello får vara kvar pga en krona.. Suck! Gott att Rodney åkte igår! Han har vart så sjukt tråkig detta året - usch. Men Att Camilla åkte trodde jag aldrig. Trodde faktiskt att hon och Amandus skulle sitta i finalveckan.. Nåja. Hoppas då att Amandus tar hem hela skiten! Heja heja!
image description
Men seriöst. Marcello. Vad ser Annica hos honom? Helt jävla seriöst! Jag hade skämts ögonen ur mig om det var min son/bror/vän eller what Ever! Han beter sig så fruktansvärt illa och den här såkallade "otrohetsgenen" han påstår sig besitta och typ vara stolt över. WTF! Äh jag blir seriöst så förbannad på sånna människor att man hade velat dunka vett i huvudet på dom. Med nått hårt. Suck! Hoppas verkligen han åker ut nästa vecka och inte ens tar sig till final veckan!
Han sprang runt och betedde sig som en diva på festen igår för att han fick vara kvar..

"men skål på er ändå, jag vinner ändå Nästa vecka. Skål på dig"
"jag är ingen diva. det är one man show säger jag bara"
-Annica säger till att han ska sluta bete sig som en diva för han hade lika gärna kunnat vara på andra sidan nu! Det hängde på en krona.
"Men det hade jag inte kunnat, för jag hade mest röster"

Han tror alltså seriöst att han och Camilla fick gå ut ihop för att han hade mest och hon minst det var därför han fick komma tillbaka!!
Asså Ååh jag spyyyyr! Känner en riktig avsky mot denna varelse till människa!

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan fan inte annat än att hålla med dig.

Jag orkade inte kolla på festen igår, men antar att man få se lite klipp från den idag.



Jag hade bannemig sagt till honom om jag vore någon av hans systrar som kom in i huset under veckan.

För så som han håller på är helt oacceptabelt.

Tror han verkligen att Annikas föräldrar kommer tycka om honom?

Han kommer inte få det lätt när han kommer ut.



Hade han åkt ut igår så hade han legat med en annan tjej.

Äh, jag blir bara förbannad!

IDIOT!

Och hans jävla hån-flin han ligger inne med när han sårar Annika, pallar jag bara inte.



Förstår hur arg du blir, för jag blir precis lika arg.



Ha en skön solig eftermiddag!



Kram Johanna

2012-05-21 @ 17:41:06 //
Postat av: Bea

SV: åh ja johanna! Jag är ändå förvånad att ingen i huset säger till honom. Och försöker få Annica att förstå bättre.

Han kommer verkligen INTE få det lätt när han kommer ut. Han kommer nog som du säger inte vara direkt omtyckt av A's familj. Sen kommer han till 110% vara otrogen med första bästa tjej han Ser utanför studion. Ååh jag blir så arg jag kokar!

Haha!

2012-05-21 @ 18:40:12 // URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0