God

God morgon mina sköna! Har ni sovit gott? Det har faktiskt jag gjort, vi (läs Rasmus) lyckades dådet lite svalt i huset igår så det gick att somna utan bekymmer. Var ju skönt med tanke på att jag skulle gå upp kvart över 6 idag för att fixa håret. Vilket jag ångrar stort nu. Bortslösad tid. För nu när jag sitter på tåget så är lockarna bort!! Så sjuuukt jävla irriterande så det finns inte! Vafan!
Varför skulle just jag få ett jävla glashår? Varför?!?!? Får bleka sönder det lite så det blir lite torrt och stabilt eller nått haha!
image description
image description
Men seriöst är det NÅN som har tips
På hur man ska få lockarna i ett glashår att hålla längre än 1 timme?! Känns som jag prövat allt redan.. :( massa spray, saltvattenspray, läggningsvätska you name it. Inget funkar. Så har du samma problem som mig men ändå får det att funka - HUR GÖR DU KVINNA?! :)

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är absolut inte ensam om att ha detta förbaskade glashår.

Det är liksom inte någon idé att göra i ordning det. :'(

sååååå tråkigt!

2012-05-27 @ 21:02:35 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0