Here we go again....

Jag blir seriöst tokig på mig själv! Jag blir aldrig nöjd. Inte med mitt hår iaf. Det är något allvarligt fel på mig. Jag är så sjukt kräsen när det kommer till mitt hår, så inget illa menat till frisörerna jag besöker/besökt i mitt liv.
Jag ville verkligen ha Ombre hår. Något i denna stilen åtminstone.
image description
Men jag fick istället orangefärgat med vissa röda slingor.. Jag vill inte ha röda slingor! :( När jag var hos frisören och hade fått det fixat i 5 1/2 timme så var jag väl nöjd med resultatet för att det var det bästa som gick att få just då. Men nu när jag har gått med det ett tag så känner jag verkligen bara nej nej nej.  Har pratat med en annan frisör angående mitt hår och hon rekommenderade att jag tog ur mitt löshår och färgade ombre på mitt hår istället så skulle det bli bra! Funderar faktiskt starkt på att göra det för såhär vill jag inte ha det......

Har ändå googlar som en idiot och har hittat en tjej som var RÖDhårig och fick till ditt Ombrehår hur snyggt som helst! Va faan! Varför kan jag aldrig få det som jag vill...!? :(
image description
Ska se till att ringa frissan idag och boka en ny tid rätt snart så det kan bli fixat annars funderar jag seriöst på att själv slänga i en brun färg så det försvinner. Åh vad jag tycker sånt här är tråkigt... :(
image description
Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Du kan få mitt hår hjärtat...^^ hahahaha Så kan jag ta ditt :D

2012-05-30 @ 14:53:50 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0