Hit vill jag!

image description
Det var ca 12 år sedan jag var på Kreta sist. Då var vi bosatta i den lilla staden Agia Marina nära Chania stad. Men kan tänka mig att det har hänt en del på dessa år :)
Grekland ligger mig varmt om hjärtat. Älskar befolkningen, miljön och dom små vita husen med blåa tak 💙
image description
image description
image description
image description
image description
image description

Elafonissi är verkligen något man bara måste besöka om man är på Kreta. Det sägs vara Europas Maldiverna och jag kan nog bara hålla med. Sanden är färgad kritvit av koraller och vattnet är turkost. Så otroligt fint där så det är breathtaking! Ett rent Paradis - mitt här i Europa!
image description
image description
image description
Oh I'm in love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0